جمعه , 7 اردیبهشت 1403
خانه » خبر » ثبت نام در نهمین دوره ی مسابقه ی A لیمپیاد

ثبت نام در نهمین دوره ی مسابقه ی A لیمپیاد

بسم الله الرحمن الرحیم

 برای نهمین سال پیاپی خانه ریاضیات اصفهان، با همکاری موسسه تحقیقاتی فرودنتال کشور هلند، مسابقه A لیمپیاد را برگزار می‌نماید. با همکاری برخی از خانه‌های ریاضیات کشور، دانش‌آموزانی از شهرهای مختلف نیز در این مسابقه شرکت دارند. ثبت‌نام این عزیزان از طریق وب‌سایت خانه ی ریاضیات اصفهان، ولی هماهنگی‌ برای اجرای در شهر خودشان با هماهنگی خانه ریاضیات محل مربوطه برگزار خواهد شد.

قبل از ثبت نام توجه به نکات زیر ضروری است

  1. شرکت در این مسابقه به صورت تیم‌های چهار نفره از دانش‌آموزان پایه‌های نهم، دهم و یازدهم (دوم و سوم دبیرستان)رشته‌های مختلف میسر است.  اعضای هر تیم می‏توانند از پایه ها و مدارس متفاوت (با جنسیت یکسان) انتخاب شوند، لذا دانش آموزان علاقه‌مند هرچه سریع‌تر ضمن تشکیل تیم خود جهت ثبت نام در مسابقه اقدام نمایند.
  2. در انتخاب هم تیمی‌های خود دقت داشته باشید، زیرا پس از پایان مهلت ثبت نام (20 آبان ماه)، امکان جایگزینی آن‌ها وجود ندارد.
  3. انجام ثبت‌نام برای هر تیم باید جداگانه انجام شود.
  4. مسابقه روز جمعه29 آبان‌ماه 1394، از 8 تا 16 همراه با پذیرایی و ناهار برگزار می‌شود.
  5. ثبت‌نام بسیار ساده انجام می‌شود. یک نفر از اعضای تیم به عنوان نماینده برای کل تیم ثبت نام می‌کند. این فرد باید مشخصات کامل افراد دیگر (نام و نام خانوادگی، کدملی، نام پدر، سال تولد ،کلاس، آدرس منزل، تلفن ثابت و همراه، نام مدرسه و آدرس ایمیل) را داشته باشد.
  6. در انتهای مراحل ثبت نام، باید پرداخت هزینه به صورت اینترنتی انجام شود. هزینه ثبت نام برای هر تیم تا تاریخ 8 آبان هشتاد هزار تومان و پس از آن تا 20 آبان برای هر تیم نود و شش هزار تومان می‏باشد. لذا فرد ثبت نام کننده باید امکان استفاده اینترنتی از یک کارت متصل به شبکه شتاب بانک‌های کشور را در اختیار داشته باشد و هزینه ثبت نام از این کارت کسر می‌گردد.
  7. کد تیم خود را پس از ثبت نام یادداشت نموده و از آن مراقبت کنید.
  8. دقت کنید که مراحل ثبت‌نام تیم برای شرکت در مسابقه، پس از انجام مرحله مربوط به پرداخت اینترنتی پایان می‌پذیرد و آن‌دسته از تیم‌هایی که این مرحله را تکمیل نکنند، ثبت نامشان لغو می‌شود.
  9. محل برگزاری مسابقه از طریق خانه ریاضیات هر شهر متعاقبا اعلام خواهد شد.
  10. در صورت بروز هرگونه مشکل در انجام مراحل ثبت نام روزهای فرد از ساعت 4 تا 6 عصر با شماره تلفن 03136692013 داخلی 107 تماس حاصل نمایید.

آدرس لینک ثبت نام:

http://91.240.61.181/mathGame

A-لیمپیاد چیست؟

 

جوابی بنویسید (جواب های خیلی کوتاه منتشر نخواهد شد!)

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


× 8 = سی دو